Wie zijn wij

Welkom bij Dierenkliniek Meerkerk

Ons team

Ontmoet de werknemers van Dierenkliniek Meerkerk.

Onze tarieven

Vind hier informatie over onze huidige tarieven.

Hoe vindt u ons

LET OP: verouderde navigatieapparatuur stuurt u mogelijk naar ons oude adres Bazeldijk 36 in plaats van Bazeldijk 18.
LET OP 2: verouderde navigatieapparatuur stuurt u naar de Bazeldijk in Hoogblokland in plaats van in Meerkerk! Wij adviseren u in beide gevallen uw route-planner van een update te voorzien.

Komend vanuit Lexmond / Vianen, volgt u de straat Lakerveld door het dorp heen. Nadat u in het dorp een haakse bocht naar links heeft gemaakt, blijft u rechtdoor rijden. Let op, verkeer van rechts heeft voorrang! U rijdt nu over de Gorinchemsestraat die overgaat in de Bazeldijk. Dierenkliniek Meerkerk bevindt zich na ca. 700 meter na de bocht in het dorp aan de rechterkant. In de voortuin staat een goed herkenbare verlichte zuil.

Komend vanaf de A27 (afslag Meerkerk / Noordeloos) volgt u aan het eind van de afslag "Meerkerk". Op de 2e rotonde gaat u linskaf. U bevindt zich nu op de Bazeldijk. Dierenkliniek Meerkerk bevindt zich na ca. 1600 meter aan de linkerkant. In de voortuin staat een goed herkenbare verlichte zuil.

In de media

“The Incredible Dr Pol” was in 2016 te gast bij onze Dierenkliniek. Er werden opnames gemaakt die op National Geographic Channel deel uitmaakten van de uitzending van “Dr. Pol Goes Dutch”, waarmee seizoen 2017 opende. Hieronder de beelden die bij ons gemaakt zijn.