Trix van der Woude

Dierenarts

Trix van der Woude - Dierenarts
Trix van der Woude Dierenarts

Hoewel geboren en getogen in Friesland ben ik tijdens mijn studie Diergeneeskunde toch verknocht geraakt aan de stad Utrecht en haar prachtige omgeving. Toen ik begin 2023 afstudeerde heb ik eventjes getwijfeld om terug te gaan naar mijn geboortegrond, maar uiteindelijk was deze stap toch net iets te groot. Gelukkig kwam er een vacature in Meerkerk voorbij en kon ik hier vanaf januari meteen aan de slag!

Vanaf kleins af aan heb ik een liefde voor dieren en wilde ik dierenarts worden (en dan vooral graag voor paarden). Al jong begon ik met paardrijden en toen ik 15 was, was daar dan ook eindelijk een eigen paard! Hoewel ik de gezelschapsdieren en landbouwhuisdieren ook erg leuk en interessant vind, heeft toch de liefde voor paarden mijn beroepskeuze gestuurd en werk ik nu met heel veel plezier als paardendierenarts in het gezellige team van Dierenkliniek Meerkerk.